Çalışan Destek Programı

Sento Çalışan Destek Programı Nedir?

Sento, günlük duygusal sorunları olan tüm çalışanlarınıza ve onların aile üyelerine yardımcı olmak için telefon ile verilen gizli bir psikolojik danışmanlık hizmeti vermektedir. Firmanıza özel olarak tahsis ettiğimiz 0850’li hat üzerinden, tüm çalışanlarınız ve aile üyeleri sadece tuşlama yöntemi ile psikolojik danışmanlarımıza anında erişim sağlamaktadır.  

 Çalışan Destek Programı hizmeti kapsamında verdiğimiz tüm hizmetler zaman ve mekân gözetmeksizin uzaktan erişilecek şekilde tasarlanmıştır. Böylece Türkiye’nin ve dünyanın her noktasındaki çalışanlarınıza kendi ekibimiz ile eşit ve sürdürülebilir bir hizmet verebilmekteyiz.  

Çalışan Destek Programı şirketinizden bağımsız, mesleki bilgi, tarafsız tavsiye ve destek kaynağıdır. Herkesin farklı zamanlarda ihtiyaç duyduğunu bildiğimiz için 7 gün 24 saat telefon ile psikolojik danışmanlık hizmeti vermekteyiz. Böylece çalışanlarınız yardım istedikleri zaman desteklerine nerede ve ne zaman olursa olsun erişebilirler. 

 

Çalışanlar İçin Ücretsiz Psikolojik Danışmanlık Hattı

Bir çalışanın sahip olabileceği en değerli ve avantajlı yan haklardan biridir. Hizmet çalışanın işvereni tarafından sağlanır. Çalışan Destek Programı, çalışanlara ücretsizdir.  

Çalışan Destek Programı’nda Neden Sento Tercih Ediliyor?

Yaklaşımımız, bir çalışanın ve aile üyelerinin, hayata dair duygusal sorunlarını ev hayatını ve iş performansını etkileyen dikkat dağıtıcı unsurlar haline gelmeden önce çözmelerine “gizlilik” çerçevesinde yardımcı olmaktır. Buna esasen;  

Çalışan Destek Programı içerisinde yer alan tüm hizmetler “psikolog” unvanın sahip, mesleki bilgi birikimi olan, mesleki etik ve gizlilik kurallarına riayet edecek bir ekip ile verilmektedir.  

Çalışan Destek Programı telefon ile psikolojik danışmanlık hizmeti almak isteyenler kimliklerini ya da çalıştıkları kurumu belirtmek zorunda olmadan, randevu oluşturmadan, karşılama anonsunda verilen talimatlara uygun tuşlama ile psikolojik danışmanlara anında aktarılır ve tamamen anonim bir görüşme gerçekleştirirler.  

Telefon ile psikolojik danışmanlık tamamen gizli bir hizmettir. Hem görüşme yaptığınız psikolojik danışmanlar hem çalıştığınız kurum, sizin programın desteğine eriştiğinizi bilemez ve bu bilgiye erişemezler. Bu, Çalışan Destek Programı’nın başarısı için anahtardır. Çünkü çalışanlar, çalıştıkları kuruluşa kaç kere aradıkları ya da hangi konuda başvurdukları ile ilgili bilgi verilmeyeceğine emin olduklarında, programdan faydalanma, duygusal sıkıntılarını veya endişelerini ifade etme konusunda kendilerini daha güvende hissederler. 

Danışmanlık Konuları

Evlilik ve Aile
100%
Çocuk ve Ergen
100%
Bireysel Konular
100%
İş ve Yaşam
100%

Çalışan Destek Programı

Hizmet İçeriği

7/24 Telefon ile Danışmanlık

Telefon ile 7/24 psikolojik destek, kısa süreli danışmanlık ve yönlendirme hizmeti.

Online Görüntülü Psikolojik Destek

Takip gerektiren danışmanlık konularında online görüntülü psikolojik danışmanlık hizmeti.

Online Söyleşiler

Trend başvuru konularından oluşan, kurum çalışanları için psikoloji söyleşileri. 

Kurum Travma Sonrası Destek

Kurum içi travma (iş kazası, ani ölüm, doğal afet vb.) durumlarında online grup oturumları.

Çalışan Destek Programı

Daha Fazla Bilgi

Sık Sorulan Sorular

Çalışan Destek Programı ile ilgili sık sorulan sorular ve yanıtları...

Hızlı Teklif Talebi

Kurumunuz ile ilgili kısa bilgiler girerek ödeme yöntemlerimizi inceleyin...